יום ראשון, 23 בינואר 2011

קידום אתרים אורגני בגוגל באמצעות אתרי המלצות

אחד מהפרמטרים של קידום אתרים אורגני טוב בגוגל הוא יצירת קישורים לאתרכם. המטרה היא ליצור כמה שיותר קישורים מאתרים חיצוניים לאתר שלכם. שימו לב! כדי לקבל קידום אתרים אורגני טוב בגוגל לא צריך להסתפק בקישורים לדף הבית בלבד אלא לכמה שיותר דפים באתרכם. חשוב גם לבדוק שאתרכם מופיע בכמה שיותר אינדקסים ברשת וממש לא חייבים לשלם על זה כסף.

יש אתרי המלצות שמאפשרים לכם להוסיף לינקים לאתרכם וזה מאוד עוזר גם עבור קידום אתרים אורגני בגוגל ,מכיוון שרוב האתרים הללו נחשבים מאוד בעיני גוגל והוא מבקר בהם די הרבה וגם מכיוון שאתם יוצרים לעצמכם עוד תוצאת חיפוש בגוגל שמפנה לאתר שלכם ואז קיבלתם עוד כניסות לאתר.

מבחינת אינדקסים אפשר להכניס רק קישור של דף הבית אבל מבחינת קידום אתרים אורגני בגוגל זה יתן לכם הרבה וגם מבחינת תעבורה, מנוע חיפוש כמו של נענע יכול להביא לאתר בינוני 300 כניסות בחודש שזה לא רע בכלל. שוב, אל תשלמו כסף לאף אינדקס כי ניתן ליצור קישורים בחינם בדרכים לא פחות מועילות.

יש לפחות 10 אתרי המלצות ברשת שמאפשרים יצירת לינקים ללא הגבלה, יש אתר שנקרא "המלצה" והוא דווקא דוגמא לאתר שנותן ליצור לינק רק לדף הבית ולכן הוא פחות מעניין אותנו. מבין אתרי הלינקים יש 5 ששווה להשקיע בהם זמן. באתרים מאפשרים פרט ללינק לכתוב כותרת ראשית וכותרת משנה וחשוב להשקיע זמן בזה ולנצל את המקום שיש ולא להסתפק בכותרת של 2 מילים. דבר נוסף זה לא לכתוב את אותה כותרת בכל האתרים. לדוגמא: אם אני מקדם לינק של מאמר על מלונות ביוון אני יכול לכתוב בכל אתר כותרת אחרת כמו: חופשה ביוון, מלונות מומלצים ביוון, דילים ליוון, נופש באיי יוון ועוד.

באילו אתרי המלצות כדאי להשקיע זמן?


http://www.tapuz.co.il/Hit/


http://www.narg.co.il/

http://www.hadash-hot.co.il/

http://idig.co.il/

http://www.shaveh.co.il/

מקווה שעזרתי לכם עם עוד מאמר עם קידום אתרים אורגני בגוגל . הפיצו את המאמר ועיזרו גם לאחרים.

תגובה 1:

אסף אמר/ה...

זה באמת אסטרטגיות בסיסיות שחייבים לדעת אותם בשביל להתחיל לקדם באינטרנט.